میز خدمت الکترونیک شبکه خبری سازمان
  • صفحه اصلی
  • درباره سازمان
      • درباره سازمان
      • معرفی سازمان
      • ریاست سازمان
      • روسای پیشین
      • چارت سازمانی
      • شبکه داخلی سازمان
      • گالری تصاویر
  • آمارهای تجاری
      • آمارهای تجاری
      • آمار صادرات غیر نفتی تفکیک بخش های عمده
      • بازارهای منتخب
      • واردات به تفکیک کالاهای مصرفی، واسطه ای، سرمایه ای
      • آمار صادرات به تفکیک استان
      • گزارش عملکرد تجاری
  • خدمات صادراتی
      • دبیرخانه شورای عالی صادرات
      • اعضای کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی
      • اعضای شورای عالی صادرات
      • مصوبات کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی
      • مصوبات شورای عالی صادرات
      • گزارشات تخصصی کارگروه
      • دستورالعمل کارگروه صادرات
      • شرکت های مدیریت صادرات
      • معرفی شرکت های مدیریت صادرات
      • مدل رتبه بندی شرکت های مدیریت صادرات
      • پایگاه اطلاعاتی شرکت های مدیریت صادرات
      • تفاهم نامه ها
      • شناسنامه شرکت های مدیریت صادرات
      • بیمه
      • پوشش های بیمه ای
      • کتاب در حوزه بیمه
      • بانک
      • آئین نامه ها و دستوالعمل ها
      • حمل و نقل
      • آئین نامه ها و دستورالعمل ها
  • پایگاه های اطلاعاتی
      • پایگاه های اطلاعاتی داخلی
      • اتحادیه ها و تشکل های صادراتی
      • اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران
      • سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان
      • تفاهم نامه ها و موافقت نامه های تجاری
      • پایگاه های اطلاعاتی بین المللی
      • مرکز تجارت بین الملل
      • پایگاه اطلاعات آماری سازمان ملل
      • Market Access Map
      • Trade Map
  • فرم ها و دستورالعمل ها
      • فرم ها و دستورالعمل ها
      • فرم های کمیته ماده 19
      • فرم ها و دستور العمل های رویدادهای تجاری
      • صدور گواهی صادرات خدمات
      • سایر دستورالعمل ها
  • EN
    • ورود
    • اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی:
      توییتر سروش فیسبوک واتساپ تلگرام
    • FAQ
    • کلینیک مشاوره
    • صفحه اصلی
    • خدمات صادراتی
    • شرکت های مدیریت صادرات
    • معرفی شرکت های مدیریت صادرات

    معرفی شرکت های مدیریت صادرات

    معرفی شرکت ها

    شرکت های مدیریت صادرات - Export Management Companies

    ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات

     ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﯾﮑﯽ از اﻧﻮاع واﺳﻄﻪ ﻫﺎي ﺻﺎدراﺗﯽ1 اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮاي ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي در ﺟﻬﺖ ورود ﺑﻪ ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ و اﻓﺰاﯾﺶ ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎ اﯾﻔﺎي ﻧﻘﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ و ﻧﯿﺎز ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻤﺎم و ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ از ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎي ﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي اﻗﺘﺼﺎدي ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي ﮐﻮﭼﮏ و ﻣﺘﻮﺳﻂ را ﺑﻌﻬﺪه ﮔﯿﺮﻧﺪ. اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﺑﺎ ﻧﺎم EMC 2 ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﮐﺎﻣﻼ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ دﭘﺎرﺗﻤﺎن ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﺮاي ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺑﺮ اﺳﺎس ﯾﮏ ﻗﺮارداد رﺳﻤﯽ ﮐﻪ ﺟﻬﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﻣﺮ ﺻﺎدرات ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﺑﺎ آﻧﻬﺎ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ اﻧﺤﺼﺎري ﯾﺎ ﻏﯿﺮ اﻧﺤﺼﺎري ﺗﻤﺎم ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪي و ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت آﻧﻬﺎ را در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

    ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ3 ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭘﯿﺪا ﮐﺮدن ﻣﺸﺘﺮي ﺧﺎرﺟﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻫﯿﭻ ﺗﻌﻬﺪي ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪه ﻧﺪارﻧﺪ اﺷﺘﺒﺎه ﺷﻮﻧﺪ. ﺗﻌﻬﺪ در ﻗﺒﺎل ﺣﻔﻆ راﺑﻄﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﺎﻫﯿﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات را از ﺳﺎﯾﺮ واﺣﺪ ﻫﺎي ﺗﺠﺎري ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸﯽ از اﯾﻦ ﺗﻌﻬﺪ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات در زﻣﯿﻨﻪ ارﺗﻘﺎء ارزش اﻓﺰوده ﻣﯽ ﮐﻮﺷﻨﺪ ﮐﻪ زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻏﯿﺮ از ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ را ﭘﻮﺷﺶ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ . ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ را در راﺳﺘﺎي اﯾﺠﺎد ﺗﻘﺎﺿﺎ در ﺑﺎزار ﻫﺎي ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ 4 و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﺤﻮه ﭘﺮدازش و ﭘﺎﺳﺦ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎي ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ 5 و ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﺗﺠﺎرت ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﻪ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎ اراﺋﻪ ﻣﯽ دﻫﺪ ﮐﻪ در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي اﻗﺘﺼﺎدي از ورود ﺑﻪ ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﻨﺘﻔﻊ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ و ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﻫﻢ از اﯾﺠﺎد راﺑﻄﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت ﺑﯿﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه و ﺧﺮﯾﺪار ﺳﻮد ﻣﯽ ﺑﺮد و ﺣﺎﺻﻞ آن ﺑﺮاي ﮐﺸﻮر ﻧﯿﻞ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ از اﻫﺪاف ﻣﻬﻢ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﺎدرات ﻏﯿﺮ ﻧﻔﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.  

    اﻧﻮاع ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات:

    ﯾﮏ ﻧﻮع از ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺷﺒﯿﻪ ﯾﮏ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ1 ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﺑﻄﻮرﯾﮑﻪ در ﺑﺎزار ﻫﺪف ﺣﻀﻮر ﭘﯿﺪا ﮐﺮده و ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﺎرﺟﯽ اﺳﺖ وﻟﯽ ﺑﺎ ﻧﺎم ﺧﻮد ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه اﺻﻠﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻃﻮري ﮐﻪ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺻﺎدر ﻣﯽ ﺷﻮد و ﺑﻪ آن در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺮاﺣﻞ و ﺟﺰﺋﯿﺎت اﻧﺠﺎم ﺻﺎدرات ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، در اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮد رﯾﺴﮏ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﻮل را ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد و ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﻗﯿﻤﺖ را ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد دﻫﺪ وﻟﯽ در اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺼﻤﯿﻢ در ﺧﺼﻮص ﻗﯿﻤﺖ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد. در ﻣﻮاردي ﮐﻪ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي ﻃﺮف ﻗﺮارداد ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﻮاﻓﻖ ﻓﯽ ﻣﺎﺑﯿﻦ، ﭘﺮوژه ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ ﻧﺎم ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات اﺧﺬ و ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﮐﺖ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ اﺟﺮا ﮔﺮدد.  ﻧﻮع دﯾﮕﺮ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﻨﻨﺪه اﻧﺤﺼﺎري و ﯾﺎ ﻏﯿﺮ اﻧﺤﺼﺎري ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﺑﻪ دﻟﯿﻞ اﯾﻨﮑﻪ ﺗﺴﻠﻂ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺮ ﮐﺎﻧﺎﻟﻬﺎي ﺗﻮزﯾﻊ دارد ﺑﺮاي ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺻﺎدراﺗﯽ ﻗﯿﻤﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﺮده و ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه از آن ﺗﺒﻌﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، در اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﯿﺰ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮد رﯾﺴﮏ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﻮل را ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد. ﺗﻔﺎوت اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ در ﻫﻤﯿﻦ ﻧﮑﺘﻪ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻫﯿﭻ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﺑﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﺻﺎدراﺗﯽ ﻧﺪارد و ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﻣﺤﺼﻮل را ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً از ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺑﺎ ﯾﮏ ﻗﯿﻤﺖ ﺗﻮاﻓﻘﯽ ﺧﺮﯾﺪاري ﮐﺮده و ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮي ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺧﻮد ﻣﯽ ﻓﺮوﺷﺪ. در اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮد ﻣﺴﺌﻮل ﺻﺪور ﻓﺎﮐﺘﻮر و ﭘﺬﯾﺮش رﯾﺴﮏ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻫﯿﭻ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﺑﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﺻﺎدرات ﻧﺪارد و ﺣﺘﯽ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﻣﺸﺘﺮي ﺧﺎرﺟﯽ را ﻧﯿﺰ ﻧﺸﻨﺎﺳﺪ. 

    نحوه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات:

    اﻏﻠﺐ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ ﺷﺒﮑﻪ ﻓﺮوش داﯾﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺣﺘﯽ ﺑﻌﻀﯽ از آﻧﻬﺎ ﺷﻌﺒﻪ و اﻧﺒﺎر ﻓﺮوش ﻫﻢ دارﻧﺪ. آﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻟﺘﺮ اﺳﺖ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻫﺎ و ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎي ﮔﺴﺘﺮده اي از ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و واﺳﻄﻪ ﻫﺎي ﺗﺠﺎري را در ﻫﺮ ﯾﮏ از ﺑﺎزارﻫﺎي ﻫﺪف دارﻧﺪ و ﺑﺮاي اﻧﺠﺎم اﻣﻮر ﺻﺎدراﺗﯽ ﺧﻮد از آﻧﻬﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. 

    ﻧﺤﻮﻩ اﻧﻌﻘﺎد ﻗﺮارداد ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺑﺎ ﺑﻨﮕﺎهﻬﺎی زﯾﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ:

    ﻣﻌﻤﻮﻻً ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺑﺎ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي ﻃﺮف ﻗﺮارداد، ﻗﺮاردادﻫﺎي ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت )1ﺗﺎ 3 ﺳﺎﻟﻪ( ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻮع ﻗﺮارداد ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ از ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي زﯾﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺧﻮد ﺣﻖ ﻋﻀﻮﯾﺖ ﺳﺎﻻﻧﻪ و ﯾﺎ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮن ﻓﺮوش / اﺧﺬ ﭘﺮوژه 1و ﯾﺎ ﻫﻢ ﺣﻖ ﻋﻀﻮﯾﺖ و ﻫﻢ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮن ﻓﺮوش / اﺧﺬ ﭘﺮوژه اﺧﺬ ﻧﻤﺎﯾﺪ. 

    ﺧﺪﻣﺎت ﻗﺎﺑﻞ اراﺋﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات:

    اﻧﺠﺎم ﮐﻠﯿﻪ اﻗﺪاﻣﺎت ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮاﯾﺠﺎد ﺗﻘﺎﺿﺎ و ﻧﯿﺰ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎي ﻣﻮﺟﻮد و ﯾﺎ اﯾﺠﺎد ﺷﺪه در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ از جمله :

    - انجام ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮاي ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺑﺎزار ﻫﺪف
    - ﺗﻌﯿﯿﻦ وﯾﮋﮔﯿﻬﺎي ﮐﻤﯽ و ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺎزار ﻫﺪف
    -  ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﻧﺘﺨﺎب ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺎﻫﺮ و ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ
    - ﻣﺬاﮐﺮه ﺑﺮاي ﮐﺴﺐ ﻣﺠﻮزﻫﺎي ﻻزم
    - آﻣﻮزش ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﻨﻨﺪه ﻫﺎ در ﻣﻮرد ﻧﺤﻮه ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻫﺮ ﻣﺤﺼﻮل ﺧﺎص
    - اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
    - ﺗﻬﯿﻪ اﺳﻨﺎد و ﻣﺪارك ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ ﯾﺎ اﺧﺬ ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺧﺎرج از ﮐﺸﻮر  اراﺋﻪ اﻟﺰاﻣﺎت و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﺎرك ﮔﺬاري و ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي ﻣﺤﺼﻮل ﺻﺎدراﺗﯽ 
    - ﺗﻌﯿﯿﻦ دﻗﯿﻖ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺑﯿﻤﻪ، ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ و 
    - اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﺮاي ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاري ﻣﺤﺼﻮﻻت )ﮐﺎﻻ ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت(
    -  اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت اﻧﺒﺎرداري در ﺑﺎزار ﻫﺪف
    - ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﻣﻮر ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ
    - ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﭘﺮداﺧﺘﻬﺎ و ﺗﻌﻬﺪات ﻃﺮﻓﯿﻦ 

     

    دسترسی سریع

    • نمایشگاه ها و رویدادها
    • رایزنان بازرگانی
    • صادرکنندگان نمونه
    • مشوق های صادراتی
    • کلینیک مشاوره
    ارتباط با سازمان
    • تهران - بزرگراه شهید چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی
    • تلفن : 021-21919
    • نمابر : 5-22664044-021
    • info@tpo.ir
    صیانت از حقوق شهروندی
    • فرم بازرسی و رسیدگی به شکایات
    • نظرات و پیشنهادات
    • شناسنامه خدمات
    • ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
    آمار بازدید
    • بازدید امروز : 1451
    • کل بازدید : 2522628
    • آخرین آپدیت : 1401/04/06 08:07

    کپی رایت - تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان توسعه تجارت ایران می باشد.

    Designed By Niafam

    انتخاب حالت کور رنگی

    متن کوری

    سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشواربینی سبز دشواربینی آبی دشواربینی تک رنگی تک رنگی خاص