پیامدهای شیوع کرونا بر مراکز خرید تجاری در جهان و ایران و معرفی روش هایی برای تاب آوری آنها
پیامدهای شیوع کرونا بر مراکز خرید تجاری در جهان و ایران و معرفی روش هایی برای تاب آوری آنها
شیوع کرونا اکثر کسب و کارها را با چالش مواجه کرده است،مراکز خرید تجاری نیز از این آسیبها مصون نمانده اند.این مراکز که زمانی یکی از مهمترین مراکز تفریح و خرید برای مردم در سرتاسر جهان بودند، اکنون به دلیل خطر ناشی از انتشار ویروس و تجمعمتراکمافراد در این مراکز، با مشکلات فراوانی مواجه شده اند. با آغاز شیوع کرونا، اغلب مراکز خرید در کشورهای جهان به دلیل قرارگیری در فهرست کسب و کارهای پرخطر، ناچار به تعطیلی شدند. پس از بازگشایی ها نیز مراجعه مشتریان به این مراکز به دلیل نگرانی های ناشی از احتمال ابتلا به ویروس ،به شدت کاهش یافته است. مجموعه این موارد موجب شده مراکز خرید نه تنها دچار ضررهای هنگفت شوند، بلکه آینده کسب و کار این مراکز نیز در هاله ای از ابهام فرو رفته است. این امر نشانگر ضرورت اتخاذ رویکردهای مناسب توسط مراکز خرید برای افزایش تابآوری و در کنار آن عمل به مسئولیت اجتماعی خود در شرایط جدید است
- گروه خبری : دانستنی های تجاری
- کد خبر : 9715
دسترسی سریع
آخرین اخبار
- هدفگذاری برای توسعه و تعمیق صادرات غیر نفتی در سال 1400 00/01/30
- حضور ایران در سه رویداد نمایشگاهی بین المللی 00/01/29
- ایران میزبان نمایشگاه تخصصی اوراسیا 00/01/29
- خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت خارجی/ ایزنی برای برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک ایران و صربستان 00/01/29
- توسعه همکاریهای صنعتی، معدنی و سرمایهگذاری ایران و صربستان 00/01/29
آخرین اطلاعیه ها
- بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1400-1397 00/01/28
- نمایشگاه اختصاصی ج.ا.ایران از تاریخ 19 لغایت 23 خردادماه 1400در اقلیم کردستان عراق- اربیل 00/01/24
- ایجاد مرکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در شهر سلیمانیه عراق 00/01/23
- تصمیمات کمیته اقدام ارزی 99/12/23
- فراخوان انتخاب مجری برای نمایشگاه بین المللی نوشیدنی های گرم و سرد، تجهیزات و صنایع وابسته ایران 99/12/20