صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
ایجاد کارگزاری رسمی برای تبلیغات کالاها و برندهای صادراتی ایران در عراق

 

 

رایزن بازرگانی ایران در عراق در دیدار رئیس اتحادیه رادیو و تلوزیون‌های عراق، ظرفیت بالای تبادلات کالایی و همکاری‌های تجاری را نیازمند اطلاع رسانی‌های مستمر و اگاهی مخاطبان عراقی از تنوع محصولات و کیفیت محصولات ایرانی دانست.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد اظهار داشت: طی یک سال گذشته، بیش از 650 کالای جدید ایرانی به سبد مصرفی مردم عراق وارد شده که با بهره‌گیری از تبلیغات دیداری در شبکه‌های متنوع تلوزیونی عراق می‌توان بستر مناسبی جهت افزایش ضریب نفوذ در بازار و بهره‌گیری از همکاری شرکت‌های عراقی برای تقویت تولیدات مشترک فراهم کرد.

وی دیدار با رئیس اتحادیه رادیو و تلوزیون‌های عراق را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این دیدار پیشنهاد ایجاد اولین کارگزاری رسمی برای تبلیغات کالاها و برندهای صادراتی  ایران در عراق به منظور بهره برداری از 120 شبکه رادیو و تلوزیون عراق مطرح و ضمن تفاهم اولیه مقرر شد برنامه اجرایی مدونی  جهت همکاری‌های این بخش تنظیم و ارائه گردد.

بهزاد با تأکید بر اینکه تحقق این امر تأثیر به‌سزایی در توسعه بازار محصولات با کیفیت و برندهای نمونه صادراتی کشورمان دارد، گفت: تبلیغات عامل مهم برای ترویج و توسعه فروش کالا است و بر این اساس، علاوه بر تبلیغات از طریق شبکه های مختلف صوتی وتصویری، استفاده  مؤثر از  تبلیغات چاپی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی،  ارائه شوروم، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، استقرار پلتفرم های تبلیغی و سمینارهای اطلاع‌رسانی با استفاده از روش‌های جذاب موجب تسهیل و تثبیت کالای ایران در عراق خواهد بود.

حمید الحسینی، رئیس اتحادیه رادیو وتلوزیون‌های عراق، نیز با اعلام آمادگی جهت انجام همکاری‌های لازم برای ارتقای اگاهی مخاطبین عراقی به منظور شناخت کیفیت و تنوع کالاهای ایرانی گفت: تبلیغات در کنار شرایط دسترسی آسان و مداوم به کالای مورد نیاز، شرط اصلی ماندگاری در بازار عراق است و توسعه فعالیت‌های تجاری با رویکرد همکاری مشترک بر اساس نیاز مردم، افق مناسبی از تعاملات اقتصادی دو کشور را رقم خواهد زد.

 

 

 تاریخ انتشار:1398/04/12  ساعت درج:٠٢:٣٥  شماره خبر:٨٢٧٤  بازدید:423

  نسخه چاپي


خروج