صفحه اصلی > اخبار > آرشیو خبری سازمان .................  


 

 
اولین ورود رسمی خشکبار ایرانی به بازار ویتنام

 

 

رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در كشور ويتنام از ورود پنج محصول خشكبار ايراني به بازار اين كشور خبر داد و گفت: علي رغم بازار به شدت رقابتي در ويتنام، محصولات ايراني من جمله خشكبار، موفق به حضور در اين بازار شده اند.

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران، محسن رضايي پور رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در ويتنام اظهار كرد: پنج محصول خشکبار ایرانی شامل پسته، بادام ، کشمش ، گردو و انجیر با رعایت الزامات و استاندارهای بسیار سخت فروشگاه هاي زنجیره ای كشور ويتنام گوي رقابت را از ديگران ربودند.

 وي با بيان اين كه بازار خشكبار ويتنام داراي مقررات و بسته بندي هاي خاص است ادامه داد: ورود خشكبار ايراني به بازار ويتنام راه را براي ورود ساير محصولات غذايي و كشاورزي ايران باز كرده است.

به اعتقاد وي، بسياري از خريداران ويتنامي، خشكبار ايراني را به ساير رقبا ترجيح داده و معتقدند خشكبار ايراني داراي كيفيت و طعم بهتري است.

 

 

 تاریخ انتشار:1396/11/25  ساعت درج:١٤:٥٣  شماره خبر:٥٨٩٩  بازدید:995

  نسخه چاپي


خروج