صفحه اصلی > اخبار > اخبار  


 

 
مدیر کل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی تشریح کرد:
دو محور اصلی انتخاب صادرکننده نمونه ملی

 

 

مدیر کل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی تاکید کرد: فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی بر دو محور میزان ارزش صادرات و کیفیت صادرات تمرکز دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مسعود کمالی اردکانی، در خصوص بررسی پرونده های صادرکنندگان گروه صنعت و معدن گفت:  امسال حدود 70 پرونده از متقاضیان گروه صنعت و معدن در 38 بخش از جمله صنایع نساجی و پوشاک، کفش و چرم، محصولات فولادی، لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، مواد شوینده، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و صنایع ساختمانی بررسی شد.

وی با اشاره به شاخص های کمی و کیفی در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه اظهار داشت: ارزش صادرات، تنوع محصول و بازار، ثبت برند در بازارهای خارجی، نفوذ در بازارهای جدید، حضور در نمایشگاه های بین المللی، تبلیغات و بسته بندی از مهم ترین موضوعاتی است که در ارزيابي پرونده های متقاضيان به لحاظ کمی و کیفی به آن پرداخته شده است.

کمالی اردکانی واحدهای تولیدی صادرات محور را به توجه هرچه بیشتر به کیفیت کالاهای صادراتی در عرصه ی بین المللی دعوت کرد.

 

 

 تاریخ انتشار:1397/07/11  ساعت درج:١٣:١٥  شماره خبر:٧٢٠٨  بازدید:765

  نسخه چاپي


خروج